رینوپلاستی بینی گوشتی چیست
نوشته شده توسط : drmohandes
رینوپلاستی بینی گوشتی چیست و چگونه انجام می شود؟
 
 
بینی هایی با پوست ضخیم و غده های چربی زیاد و سوراخ های باز در پوست به بینی گوشتی معروف است. در این نوع بینی معمولاً غضروف کوچک است و قسمت عمده بینی از پوست و چربی زیر آن و غدد سباسه تشکیل شده است. در این نوع بینی معمولاً نوک بینی پایین می آید و بال بینی باز و ضخیم است. به دلیل هورمون جنسی مردانه و پوست روغنی در مردان ، این نوع بینی ها معمولاً در آقایان مشاهده می شود.در این مقاله میخواهیم درباره عمل رینوپلاستی بینی گوشتی و سوالات متداول صحبت کنیم.
 
 
رینوپلاستی بینی گوشتی
 
در گذشته ، برای اصلاح این نوع بینی و برای جراحی زیبایی این نوع بینی ، قسمت های زیادی از غضروف ها را خارج می کردند. نتیجه این عمل ، فرورفتگی و بجا ماندن اثر زخم بر روی پوست به دلیل فضای خالی در زیر آن بود. معمولاً بیماران فکر می کنند که برداشتن پوست مفید است اما به نظر می رسد که برداشتن پوست باعث ایجاد زخم های شدیدی می شود ، بنابراین توصیه نمی شود.
 
در عمل بینی گوشتی ، هدف اصلی جمع کردن قسمت پایینی بینی تا حد امکان است و هدف بعدی اصلاح شکل نوک بینی است. در بینی های گوشتی به منظور جلوگیری از بدفرم شدن لبه ها و حفره های بینی ، جراح معمولا از تراشیدن غضروف و استخوان های بینی خودداری میکند.
در جراحی های امروزه و با متد جدید مورد تایید ، از تقویت نوک بینی و غضروف میانی برای بالا بردن و شکل دادن به بینی استفاده می شود.
 
جراحی بینی گوشتی سخت تر است یا استخوانی ؟
 
 
در واقع هر دو بینی استخوانی یا گوشتی بعد از عمل میزان دشواری یکسانی دارند اما بینی گوشتی دوره نقاهت طولانی تری دارد.
 
آیا بینی های گوشتی بعد از عمل به حالت قبلی خود باز می گردند؟
در صورت به دست آوردن نتیجه عالی ، بعد از شش ماه هیچ تغییری اساسی روی بینی اتفاق نمی افتد و به همان شکل باقی می ماند.
در بینی گوشتی به دلیل اینکه پوست ضخیم است ، کاهش اندازه بینی مدت زیادی طول می کشد ، بنابراین بیماران برای به دست آوردن نتیجه نهایی باید حداقل یک سال صبر کنند ، اما معمولاً بعد از شش ماه نتیجه پایدار است و به حالت قبل بر نمی گردد.
 
همانطور که گفتیم رینوپلاستی بینی گوشتی در گذشته نتایج دلخواه را برای بیماران ایجاد نمی‌کرد. در حال حاضر هم اگر فردی که جراحی را انجام می‌دهد، باتجربه و متخصص نباشد، احتمال بازگشت بیشتر خواهد بود. به همین دلیل لازم است که در انتخاب جراح دقت زیادی داشته باشید تا هم از نظر ظاهری به نتیجه دلخواه خود برسید و هم از نظر تنفسی و سلامت با عوارض رینوپلاستی مواجه نشوید.
دکتر مهدی سزاوار متخصص جراحی دهان، فک و صورت هستند. ایشان به صورت تخصصی در حوزه جراحی زیبایی بینی فعالیت می‌کنند و نمونه کارهای بسیاری در رینوپلاستی بینی گوشتی دارند. به همین دلیل می‌توانند با جزئیات کامل فرم دلخواه شما را برای بینی ایجاد کند. برای رزرو زمان مشاوره به صورت آنلاین یا حضوری می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت اقدام کنید.




:: بازدید از این مطلب : 333
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: